я там исправил. не ровно 13, ближе к 14, но не больше 14. Он весит как мой (я спецом сравнивал - сам очень удивился когда понял что это).
копмлектация
ну на память: палки томпсон, руль Спеш, колеса ДТ 5.1, втулки спеш (дт перемаркированный), резина Спеш 2.3, шифтеры х0, передний переклюк не помню, задний х0, каретка Труватив (стило? не помню, но не мясной) педали Тиога флэты. Цепь я не смотрел. Седло бади геометри какой-то.
Он не ощущается как дх, высокий сильно. Но и не как трейл байк, устойчивый как паровоз. На таких тут много ездит, но большинство не на сворксах а на более доступных моделях.
успокоитель забыл какой, но он там есть.
Вот комплектация (взято с ебея, там такой же продают).
As for the specs, the frame is made out of M5 alloy for exceptional stiffness to weight ratio and 150mm travel from a Fox DHX 5.0 Air shock in the rear. Up front, you get 110-150mm travel adjustment from a FOX 36RC2 TALAS fork with high/low speed compression dampening, external rebound dampening, and a 20mm thru-axle for added rigidity. It has SRAM X.O rear derailleur with a carbon cage, M-970 XTR Front derailleur and M-970 XTR crankset which I rode setup with 2 rings, so the big chainring has never been ridden. Completing the drivetrain is an M-960 XTR cassette and a SRAM PC-991 hollowpin chain. Stopping comes from M-965 XTR calipers with 160mm rear and 203mm front rotors. The wheels, DT EX 5.1d rims with DT Swiss custom SL rear hub and Specialized Stout front, with Specialized Enduro 2.3 tires, have not been ridden and are in new condition. I used a different set of wheels and tires the entire time that I used the bike. The cockpit has SRAM X.9 shifters, LX disc brake levers, a Specialized Enduro handlebar, Thomson stem, Thomson straight seatpost, and a Specialized Phenom SL saddle to round out the package. It also has the derailleur guard for the rear der., a chainstay protector, and ISCG mounts for a chainguide on the BB shell.