АвторТема: Почему нельзя срезать петли на синглах.  (Прочитано 519 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн vadim

  • *
  • Сообщений: 2424
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=703&MessageId=144655379

בחודשים האחרונים אנחנו נתקלים יותר ויותר ברוכבים שיוצרים "קיצורי דרך" בסיבובים ובמקום לרכב על הסינגל "חותכים" ויוצרים נתיבים חדשים. עכשיו בקיץ זה נראה הגיוני, אבל ברוב המקרים הפיתולים בסינגל נועדו כדי לנקז את מי הגשמים ולהשאיר את הסינגל רכיב גם בחורף.
הקווים הישרים נראים לכם הגיוניים בגלל שהם באמת כאלה, כי הם עוברים בדרך הקצרה ביותר בין שתי נקודות במדרון. זאת בדיוק הסיבה שמי הגשמים ישאפו לזרום בהם וזאת בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו יוצרים פיתולים ושינויי מגמה (Grade Reversals) כדי לנקז את המים בהרבה נקודות במקום לאפשר להם להתרכז ליובל אחד שחורץ את הקרקע ויוצר שלוליות בהמשך הסינגל.
ניסינו לטשטש את קיצורי הדרך או לחסום אותם באבנים, אבל זה לא ממש עבד ולכן התחלנו היום בחסימה של חלק מהקיצורים באבנים ובסרטי סימון רחבים שקשורים בין העצים. אנא מכם, אל תקרעו את הסרטים ואל תסירו את החסימות כי מה שנראה נחמד היום יהפוך את הסינגל לבלתי רכיב בחורף.

Коротко:
петли позволяют "распыляют"  потоки дождевой воды на большую площадь.
прямые спуски создают канал по которому вода стекает в одну точку и создает лужу, в результате сингл становится непроезжаемым зимой.